Newsletter

Přihlaste si newsletter a zajistěte si spoustu výhod!

Další informace k zájezdu

Pojištění storna zájezdu

Pojištění

„Mně se nic nestane... ." Každému zákazníkovi přejeme, aby tomu tak bylo a užil si jak dovolenou tak i její nástup a návrat v plném zdraví. Přesto se nesetkáváme zřídka s případy, kdy bylo šetřeno na špatném místě a co nevidět vznikají čtyř- až pětimístné škody a to hlavně v případě chybějícího pojištění storna zájezdu. Proto naše prosba: Neriskujte!

Jaké pojištění potřebuji?

Máte volbu mezi pojištěním storna zájezdu (včetně pojištění přerušení zájezdu) a komplexním cestovním pojištěním. Pojistitelem je HanseMerkur Reiseversicherung AG, jedna z předních německých cestovních pojišťoven s více než 46 lety zkušeností.

Za jakých podmínek mohu nárokovat pojištění storna zájezdu?

Stornuje-li objednavatel zájezdu jednu osobu, obdrží od nás novou fakturu (storno fakturu), ze které vychází výše storno poplatků. Pokud jste uzavřeli pojištění storna zájezdu a odřeknete zájezd z důvodu, jež je součástí pojištění (viz pojistné podmínky), je třeba se za účelem proplacení storno poplatků obrátit přímo na HanseMerkur (nikoli na nás). Kontaktní údaje pojišťovny najdete na svém pojistném poukazu. Od pojišťovny se rovněž dozvíte, jaké písemné podklady je nutné doložit (např. kopie pojistného poukazu, originál potvrzení objednávky a storno faktury, lékařské potvrzení).
Pamatujte, že jakékoli škoda musí být okamžitě nahlášena.

  Storno Komplet
Pojištění storna zájezdu
Garance dovolené (pojištění přerušení cesty)
Cestovní zdravotní pojištění (pouze při cestách do zahraničí)
Pojištění v případě stavu nouze
Pojištění zavazadel
Asistenční služba - vozidlo

Cena zájezdu* Storno Komplet
Do 2 400 Kč za osobu 144 Kč 264 Kč
Do 4 800 Kč za osobu 264 Kč 456 Kč
Do 7 200 Kč za osobu 360 Kč 576 Kč
Do 12 000 Kč za osobu 432 Kč 672 Kč
Do 16 800 Kč za osobu 624 Kč 936 Kč
Do 24 000 Kč za osobu 840 Kč 1 176 Kč
Do 36 000 Kč za osobu 1 176 Kč 1 512 Kč
Do 48 000 Kč za osobu 1 416 Kč 1 896 Kč
* závislé na ceně zájezdu

Benefity pojištění storna zájezdu

  • Náhlé onemocnění před cestou? Pojištění storna zájezdu pomůže! Nemoc je nejčastějším důvodem zrušení zájezdu. Před tímto a dalšími riziky byste se měli vždy chránit, abyste se vyhnuli vysokým storno poplatkům.
  • Potkala Vaše rodiče doma nehoda? Pojištění přerušení zájezdu (garance dovolené) Vám proplatí dodatečné náklady na zpáteční cestu a nevyužité cestovní služby.

Doplňkové benefity komplexního cestovního pojištění

  • 40-stupňová horečka o půlnoci? Cestovní zdravotní pojištění Vám proplatí náklady na ošetření nebo zpáteční dopravu.
  • Kde najít správného lékaře? Všestranná bezstarostná služba pomáhá 24 hodin denně.
  • Ztratili jste zavazadla? Pojištění zavazadel nahrazuje aktuální hodnotu!
  • Autonehody nebo poruchy auta se často stanou přesně ve chvíli, kdy je nejméně čekáte, a samozřejmě také nejméně potřebujete – například na dovolené. Asistence vozidla pomáhá 24 hodin denně.
S tímto krytím je dovolená opravdovým odpočinkem: před, během i po zájezdu.
Cestovní pojištění sjednejte nejlépe rovnou se zájezdem!

Důležité informace (vezměte prosím na vědomí před uzavřením pojištění):

Tento popis služeb uvádí pouze výňatky z rozsahu pojištění. Úplné pojistné podmínky včetně předpisů o spoluúčasti a všechny další důležité informace najdete v dokumentu Doklad o pojištění (PDF).

Pojištění si mohou sjednat pouze osoby s trvalým pobytem v České republice.

Další informace o pojištění získáte přímo od HanseMerkur na informačním telefonním čísle +49 (0)40 4119–2300.

Vyřizování škodných událostí probíhá v němčině nebo angličtině.

Nemluvňata

Pro nemluvňata (do 24 měsíců včetně v době zahájení zájezdu) nelze sjednat žádné pojištění. V případě zájmu lze pojištění sjednat samostatně (není možné přes nás).

Závěrečná lhůta

Pojištění je nutné sjednat ihned při objednávce zájezdu, nejpozději však 30 dnů před zahájením zájezdu. Při objednávce v průběhu 30 dnů před začátkem zájezdu lze pojištění uzavřít jen v den objednávky, nejpozději však do tří následujících pracovních dnů.

Orgán pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Česká republika
Tel.: 296 366 360
Fax: 296 366 236
Homepage: http://www.coi.cz